27.rész

Filmes délutánt tartunk.Az egész úgy kezdődött,hogy vész-kupak tanácsot hívtunk össze azzal kapcsolatban,hogy mit tehetnénk Gargona ellen.Amikor Violetta bejött, bocsánat berontott a bunkiba szembetalálta magát egy pókhálóval.Először sikoltott aztán kijelentette,hogy nagytakarítást tartunk.Átfestettük a falkat,leporoltuk a bútorokat,függönyöket varrtunk, képeket raktunk ki, a könyveket a polcra tettük és kiürítettük a dobozok tartalmát.Na,ekkor került elő vagy három zacskó DVD.Nagyrészt Disney mesefilmek voltak.Ez az átalakítás elvette egy hétvégénket, de megérte.
Violetta kiakadt amikor megtudta,hogy az egyetlen klasszikus Disney-hercegnős film amit Paulával láttunk az a Hófehérke és a hét törpe volt.Ezután minden délután Disney mesét néztünk.Egy kicsit unalmas így egymás után,mert mindegyik kb. ugyanarról szól.A hercegnő,aki szép,okos és kedves megéli élete legnagyobb kalandját, ami végen a álmai pasija megmenti.Kivétel a Mulan és a Pocahontas.Azokban pont fordítva van.Ennek ellenére én imádom ezeket a délutánokat.Egy kicsit hasolít arra amikor a szüleim még éltek és ugyanez volt a szokásunk.Csak mindig a Hófehérkét néztük.Sajnos az volt az egyedüli mesefilm,amit otthon tartottunk.
Ezek a filmek egy kicsit elvonták a figyememet a negyedik képeslapról amit Valentin-napra kaptam.Egy Mia felirat és egy nagy szívecske volt benne.Egyszóval szerelmes levél szavak nélkül.Hiába faggattam Violettát ő nem mondta el kitől kaptam.Csak azt,hogy valaki olyantől,aki csodál engem.Kössz!Ezzel igazán sokat segítettél!Na,mindegy.
Ma amikor épp a Csipkerózsikát akartuk megnézni megjelent Vincent és kijelentette,hogy most valami olyat rakjunk be amiben nincs hercegnő,mert ő is részt akar venni.Így került a kezünkbe az Oroszlánkirály.
Éppen azt bámultuk,hogy Timon és Pumba teli totokból üvölti a Hakuna Matukát, amikor jelzett a karkötőm.
  - Hopp!Állítsátok le!-mondtam.-Mennünk kell!
  - Remek!-szólt Vincent és megnyomta a PAUSE gombot.
  - Csak 5 perc!-nyugtatta a többieket Violetta.
  - De siessetek,mert különben megesszük az összes pattotgatott kukoricát!-figyelmeztetett minket Paula.Bólintottam,hogy rendeben majd kinyitottam a könyvet.Egy CD-vel simán elolvastuk a szöveget,ami kicsit sem hasonlított  egy jóslatra.
  - Ha köd ragad a hegyben...-kezdtem.
  - Ha csend honol a kertben...-Violetta "Milyen jóslat ez?" arckifejezéssel nézett rám.
  - Ha a a vízfolyás egy percre megáll...
  - Szívem akkor is téged imád!-fejeztük be.Na, jó voltak már furcsa jóslatok.Ilyen egy szavasak,meg olyanok amik nem is rímeltek.De ez!Túltesz mindenen.Eközben átalakultunk és már zuhantunk is lefele.Violetta megpróbált repülni.Igazából sikerült is,de a föld túl gyorsan közeledett.Barátnőm egyenest egy porkupacban landolt.
  - Azt hittem leszoktál már a bajkeverő landolásoktól!-ingatta a fejét Yuko.
  - Sziasztok!-köszöntem.
  - Á,helló hercegnő!-hajolt meg Alex.
  - Ne hívj hercegnőnek!-szóltam rá.
  - Igenis felség!-mondta a fiú.
  - Nagyon vicces!-zsőrtölődtem.-Na,jó mindegy!
  - Indulhatunk egy kalandos gyögykeresésre?-kérdezte Yuko.
  - Tőlem!-mondta sértődötten Miranda.
  - Akkor halljuk a jóslatot lányok!-intett felénk Mo.
  - Hát...elég fura!-válaszoltam és elmondtam nekik.De egyikőjük arcára sem ült ki a bizonytalanság.
  - Ez nem az egyik vers Centopia verseskötetéből?-nézett Yuko Mora.
  - De igen!-felelt a herceg.-Tisztán emlékszem rá!
  - Akkor lássuk azt a verses kötetet!-röppentem fel.

Nem hittem,hogy egy ekkora könyvtár,mint ez elfér a palotában.Vagy tíz hosszú sor könyvespolc tele írásművel.Mo egy hatalmas könyvet emelt le az egyik polcról.
  - Nos nézzük!-lapozgatta.-Itt van!A 110.-ik!-fölé hajoltam és elolvastam.Tényleg az volt.Szóról-szóra ugyanaz!
  - És most?-kérdezte Miranda.-Hogyan tovább?
  - Igaza van!-mondta Violetta.-Most,hogy megtaláltuk mit kezdünk vele?
  - Majd a hercegnő kitalálja!-veregette meg a vállam Alex.Na persze...!Várjunk csak!
  - Mit mondtál hányadik?-fordultam a herceghez.
  - 110.-válaszolt.
  - Hány olyan könyv van Centopiában,aminek van 110. oldala?-tudakoltam.
  - Egy.-nézett rám Yuko.
  - Hadd nézzem!-kértem őket.Ez a könyv az elöbbinél is nagyobb volt."Centopia földrajza" olvastam a címét.Jól kezdődik!Kinyitottam a 110. oldalon.
  - A születés barlangja!-kiáltottam.-Ott lesz a gyöngy!

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon