1.rész-Centopia újra vár!

Ezt a sorozatot már kutyatanyán elkezdtem , de most itt folytatom!

Kiszálltam az autóból.
-Köszönöm a fuvart!
-Szívesen,máskor is!-mondta Paula anyukája.
-Na,milyen volt a szünet?-kérdezte Paula.
-Hááát,jó is meg rossz is. . . -kezdem,de barátnőm félbeszakított.
-Még mindig nem tudtál visszamenni?
-Sajnos nem.-Onchaora gondoltam meg Lyriára.Vajon jól vannak?És Yuko?Mo?Szerettem volna visszamenni.
-Hahó!Mia!Itt vagy?-kérdezte Vincent.Furcsa észre se vettem,hogy csattlakozott hozzánk.
-Vincent!De jó,hogy látlak!-kiálltottam.
-Én is!Hogy telt a szünet?-kérdezte.
-Ezt majd később késésben vagyunk még ki sem pakoltunk és 10 perc múlva évnyitó!-mondta Paula és behúzott a szobákba.
-Majd este megbeszéljük a kunyhónkban!-kiáltotta utánunk.

5 PERCCEL KÉSŐBB:
-Siess Mia elkésünk!-sürgetett Paula.
-Te menj le és szólj a tanárnőnek,hogy egy perc és jövök csak rendbe teszem a hajamat!-mondtam neki.
-Oké,de siess.-egyezett bele. Elkezdtem keresni a böröndömben a kefét, de valamin megakadt a szemem.A köny!És a karkötő!Kinyitottam a könyvet éppen annál a képnél amenyik az utólső volt.Én Yuko ,Mo és Onchao valamint a távolban Centopia szigete nézett vissza rám.Felsóhajtottam.Na, de erre most nincs idő ,kikaptam a fésűt és berohantam a fürdőszobába.

Violette cipőjének kopogása verte el csendet a fonyosón.Pont őt kellett választania a tanárnő,hogy szóljon Miának!Örült,hogy egész nyáron nem láthatta.Belépett két ellensége szobájába.Az ágyon ott volt a könyv és a karkötő,ami világított.De szépen csillan meg a fény benne!Megfordította,hogy a másik oldalról is lássa.De hiszen ez világítt!Odébb rakta.Majd szemügyre vette a könyvet ,kinyitotta.Majdnem lefordult az ágyról, a könyvben ugyanis rózsaszín ,furcsa rajzok világítottak.Hátrébb lapozott ott is volta,de sima írásként alatta rendes betűk.Mia ugyanis így tanította meg Paulának a nyáron a rúna írást.Aha!Vissza lapozot és megpróbálta "lefordítani" a világító betüket.Ráj rédnüt . . .  ez így nem értelmes!Felnézett, a felette lévő tükörben megpillantotta a betűket.Fordítva!Ez az!Most új világ vár,hol csak tündér jár!-és most.Egyátalán tündérek nem is léteznek vagy igen!?A karkötöre nézett, óvatosan megérintette.
-Szervusz!Kérem a jelszót!
-Ööö. .  most új világ vár, hol csak tündér jár?-hirtelen sárga fény vette körül még sikítani se volt ideje ,máris eltünt.

Kiléptem  a fürdőszobából.Remélem nem késtem el!Hirtelen meg állt a szívverésem ,a karkötő világított.De volt ott még valami.Violetta ridikülje!Csak nem!Bele se tudtam volna gondolni, hogy ellenségem Centopiába kóboról.De akkor hol van? Ezt kideríthetem!Jutott eszembe.Elolvastam a jelszót és megnyomtam a karkötőt.
-Kérem a jelszót!-szólt az ismerős hang.
-Segítsd ellenséged ,még akkor is ha nincs békességed!-innentől már minden ismerős volt.De vajon mennyi ideje lehett ott Violetta?

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon