Előzetes

Sziasztok!
Úgy pár hete meg kaptuk a 2.évad előzetsét, és újra megbizonyosodhattam, hogy ez nagyon király lesz!:-)Néhány dolgot kivéve, persze.


Szóval Mia visszatér, nemcsak a képernyőkre, hanem Centopiába is.


Ahogyan valaki említette már, megváltozik az animáció.Szerintem nem rossz, de tény, hogy a régi jobban illet a sorozat hangulatához.Ez az első negatívum.



Második pedig Rocco.Nem, valahogy nekem ő nem jött be és a kapcsolatát Miával pedig ....,nos nekem hogyis mondjam, valahogy nem jön be.


Kaptunk továbbá egy cirkuszt:-).

Egy Rixelt.

Meg egy sárkányt, akit mint kiderült, Gurgának hívnak.

Ezek mellett  van pár új szereplőnk is, akiknek nem tudom a nevét.Mint például ő, aki jóban van Renzoval(Mia nagyapja), mert a mutatott jelenetben nagyon megörültek egymásnak.

Ez nem tudom ki, vagy mi, de ijesztő.


Gargona visssszzzzzatért!
Mia kapott egy kiscicust:-)


Illetve itt egy ló, akivel láthatólag gondok akadtak.

Viszont azt hiszem a leg nagyobb hír mégiscsak ez lesz.Nem tudom, hogy észrevettétek-e, de a videó végefele, valami nagyon izgalmas dolog történt.
Ez itten Violetta:

Na és most mit csinál?:-):-):-)

Na jó, szóval ennyi lenne.Én már nagyon lázban égek, remélem tényleg hamarosan jön, és nem megint süketduma.

Ui.:Készül a rész és kengurúúúú!
Liza

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon