14.rész-Igazság-barlangja

Őszi szünet.Violetta meghívott hozzájuk,hogy ha menni kell akkor tudjunk is menni.Meg kell jegyezni Violettáék tudnak élni.Hatalmas ház,uszoda, teniszpálya stb. .Éppen a mesébe illő étkezőben ebédeltünk amikor megvillant a karkötőm.
-Elnézést!-kezdtem.-Felmehetek zsebkendőért?-kérdeztem és közben finoman meglöktem a mellettem ülő Violettát.
-Mi az?-súgta barátnőm.A karkötőmre mutattam.-Megmutatom hol van!-mondta végül.Felmentünk Violetta szobájába(amivel egyébként még az angol királynő háloszobája se ért volna fel).Elolvastam a jóslatot:

Mia:Voltál már régen itt,
Violetta:Emlékezetvesztésed ide vitt!
Mia:Semmi itt már nincs,
Violetta:Kivéve a kincs!

-Jaaajjjj!!-sikított Violetta.Legyél gyors Mia!Megfogtam barátnőm kezét.Megvan!Leszálltunk a rétre.Megnyomtam a gyűrűmet.Hirtelen Yuko és Mo tünt fel a bokor mögül.
-Violetta!Mia!Gyertek!-Yuko behúzott a bokor mögé.
-Mi van?-kérdeztem felháborodva.Yuko helyett a sárkányok üvöltése válaszolt.Munculusok!Lebuktam.
-Azúra?-tudakolta izgatottan Violetta.
-Itt van Onchaoval!-mondta Mo és magunk mögé mutatott, ahol Onchao,Lyria és a kissárkány bújdosott.
-Pedig tudom,hogy itt vannak unikornisok!-kiálltott Gargona.-Érzem a szagukat!Azok az átkozott tündérek!Fogadok,hogy az ő kezük van ebben!-mérgelődött és elment.
-Huuhhh!-sóhajtott Yuko.-Na,mi a jóslat?
-Voltál már régen itt,
-Emlékezetvesztésed ide vitt!
-Semmi itt már nincs,
-Kivéve a kincs!
-Az Igazság-barlangja!-feleltünk egyszerre hárman.
-Igazság milye?-kérdezte Violetta.
-Barlangja!Ahol az igazság felszínre kerül!-magyaráztam.-Akkor voltunk ott amikor bevertem a fejem és nem emlékeztem a jóslatra!
-Ja,igen Centopia egy lány!-nevetett Yuko és meglökött.
-Menjünk!-mondta Mo.

-Én még sosem voltam barlangban!-jelentette ki Violetta amikor bementünk.-Veszélyes?
-Ne félj!-nyugtatta Mo.-A jóslat szerint már nincs itt a pán, amitől a múltkor úgy megijedtem!Akarom mondani megijedtem!Elfeledkeztem arról milyen ez a barlang!
-Te kis ijedős!-kezdte Yuko.-Én még most is félek!-barátnőm a szájára tette a kezét.
-Na jó!Keressük meg a gyöngyöt aztán menjünk innen!-feleltem.
-Mostanában elég sokat parancsolgatsz!Nem ilyen voltál!-mondta Mo és elpirult.Elfordult.
-Na tessék még a végén összevesztek!-háborodott fel Violetta.
-Világítsuk ki megint a barlangot!-javasolta Yuko.Előre léptem.Mintha megnyílt volna a föld,elkezdetem csúszni lefele.Violetta megfogott!Ez sajnos nem tartott vissza.Barátnőmmel sebesen siklottunk lefele.

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon