Verseny

Egy kicsit csalódott vagyok,mert csak ketten neveztek,de ez is valami!:)


Mind a két versenyző Bogihoz küldte,ezért az egyiknek nem tudom a nevét.Szégyellem,de ez van.Majd kijavítom,ígérem!


Szóval itt van elöször is Szimié

                                                                                                                                                                   
     
A tűz unikornis


Éppen a folyosón sétáltam amikor össze futottam Violettával . –Szia! - köszöntem. - Helló Mia! Még nem világított a karkötő?- kérdezte. –Sajnos még nem.  Sétáltunk a folyosón. Hírtelen felvillant a karkötő. Bementünk a szobámba.Elolvastam a jóslatot és elmondtam a Violettának.
Mia: Hol tüzet találsz
Violetta: keresd mi eltűnt
 Mia: vigyázz nehogy
Violetta: az ellenség  elvegye.
Körül vett minket a sárga fény.. Éreztem hogy átalakulok, de most a megszokott ruhámba. Amikor odaértünk én repültem,de csodálkoztam,mert Violettának sikerült repülni.
-   Sikerült! - kiabálta Violetta boldogan.
- Sziasztok!- köszönt Yuko és Mo.
-  Sziasztok!- köszöntünk.
- Mi a jóslat?- kérdezi Mo.

Mia: Hol tüzet találsz
Violetta: keresd mi eltünt
 Mia: vigyázz nehogy
Violetta: az ellenség  elvegye.
-Ez biztos a tűzunikornis vulkánja lehet. – mondta Mo. 
-Mi az a tűzunikornis ?- kérdezte Violetta. 
-A tűzunikornis Centopia egyik elem unikornisa.- mondtam.
- Akkor induljunk!- mondta Yuko. Odaértünk .Be mentünk Hirtelen a tűzunikornis jött elő.A tűzunikornis csodálkozott,hogy megint itt talál minket.
 – Nyihaha- mindenki ezt értette.
 -Mit mondott?- kérdezte Yuko. 
–Azt hogy mit keresünk itt. 
– Mi egy gyöngyöt keresünk. Nem láttad véletlenül?
 –Nyihaha- Azt mondja,hogy tudja hol van. És oda adta a gyöngyöt.
 –Köszönjük!- mondja Mia. Elrepültünk, de jöttek a munculuszok.
-Jajj, ne! – mondta Violetta. A munculuszok lödték a kígyókat. Lövettyűsztük őket amikor gargonát eltalálta Violetta. Gargona összezsugorodott.
 –Visszavonulás- kiabálta és elmenekültek.
 –Szép volt!- dicsérte meg Yuko Violettát.  A karkötő világított. 
–Violetta mennünk kell. Sziasztok! köszöntünk el Centópiai barátainktól.

-Na, ez jól ment!- mondta Violetta. 
–Igen. Jajj, ne mindjárt tesi lesz. Szia!



A másik:


    27.rész                 Mia és én
 (2.évad/1.rész)                                      Cím:Egy új Korszak kezdete
                          Jóslat:Gyere vissza hozzánk várunk rád

Beszélő                                                      Szöveg
Mesélő
Mia vissza megy az iskolába találkozik Pólával és Vinszentel!
Póla
Szia!
Mia elhoztad a könyvet?
Mia
Szia!
Igen , de nem hiszem , hogy vissza mehetek többet .
Az igaz , hogy mostanában azt érzem , hogy valami különös fog velem történni.
Vianszent
Sziasztok!
Én is itt vagyok!
Póla
Szia! Vinszent
Mia
Szia!
Póla Megyünk a szobánkba?
Póla
Persze menjünk.

Mia
Szia!Vinszent
Vinszent
Helo!
Mia
Tök jó , hogy megint szobatársak vagyunk . Nem?
Póla
De,nagyon!
Mia
Kipakolok!
Póla
Oké ! Én is!
Mesélő
Mia kiveszi a könyvét  és a karkötőjét! Meglepődik!
Mia!
Póla Nézd! Világít a karkötő!
Póla!
Akkor ez azt jelenti , hogy Elmész ! Ugye?
Mia!
Igen azt!
Majd jövök, szia!
Póla
Szia!
Mesélő
Mia kinyitja a könyvet és elolvassa a jóslatot

Szerbusz Mia , kérem a jelszót!
Mia
Gyere vissza hozzánk várunk rád!

Mesélő
Mia berepül Meglátja Oncsáót és oda megy hozzá!
Mia
Szia! Oncsáó! Rég láttalak
Oncsáó
Nyihahaa  ( Mia szia!!)
Mia
Rég láttam a környéket is elmegyünk  sétálni egyet?
Oncsáó
Nyihahaa ( Mennyünk!)
Mia
Rendben.
Mesélő
Elindulnak sétálni .
Meghallják , hogy mit beszél Jukó és Mó.
Jukó
Mó ! Neked hiányzik Mia?
Igen nagyon!
Jukó
Azért jó , hogy most ketten vagyunk.Nem
Igen jó!
Oncsáó
Nyihahaa ( Nem mész utánuk?)
Mia!
Hadd menjenek!
Gyere Oncsáó Elmegyünk a palotába!
Oncsáó
Nyihahaa ( oké )
Mesélő
Elrepülnek a palotába Mia  ad egy levelet a királynak megkéri , hogy adja oda  Mónak.
Mia
Felség!
Rénold király
Mia!!
De rég láttalak!
Mia
Szeretnék mondani önnek valamit!
Rénold király
Mondd nyugodtan.
Mia
Mó és Jukó már meg vannak nélkülem ezért csak  Oncsáó ,Líria és az unikornisok  miatt maradok .
Szeretném , hogy ha  ezt a levelet odaadná Mónak , ha jön.

Rénold király
Természetesen odaadom!
Mia
Köszönöm ! Oncsáó mi most mennyünk! Viszlát
Mesélő
Mia a levélbe belerakj a gyürűjét, de mielött odaadná megnyomja és azt mondja a lepkének , hogy Móhoz.
Oncsáó és Mia elrepülnek a palotából.
Mesélő
Mó és Jukó repülnek játszanak. Miközben Móhoz oda ér a pillangó.

Mennyi virág van itt ezen a réten! Milyen jó látni , hogy ennyi unikornis reggel!
Jukó
Tényleg! Szép nagy  ez a csorda . Megnézem ezeket a virágokat!

Rendben!
Mesélő
Oda ér a lepke  Mó szól Jukónak. Mó hívja mia gyürűjét és elrepülnek hozzá.
Jukó nézd! Ez Mia lepkéje!
Jukó
Mi? Tényleg!
Te látod valahol Miát ?
Jukó
Nem!
Akkor jobb lesz ha megkeressük!
Miához!
Apa . Találkoztunk Mia lepkéjével! Ide vezetett és  azt Mutatja , hogy abba a levélben van! Mi folyik itt?
Rénold király
Elmondom!
Mia itt járt azt gondolja , hogy neked és jukónak már nem hiányzik .
Azt mondta , hogy ezt a levelet neked adjam oda! Nézd meg!
Mesélő
Mó kinyitja a levelet meglátja , hogy mia gyűrűje itt van és el olvassa 
a levelet.

Levélben
Szia Mó ! Szerencsére vissza jöhettem , de neked és Jukónak már nincs rám szügségetek ( Nem hiányzom nektek ) . Ezért csak Oncsáó Líria és a többi unikornis miatt maradok.
Meg kell találnunk Miát!
Mesélő
Mó megbeszéli ki merre keresi . Észak és Dél fele néhány katona megy Jukó Nyugat fele Mó Keletnek.
Észak és dél fele  néhány katona keresi Miát! Te Jukó Nyugatnak menny , én  Keletnek megyek.
Jukó
Rendben ! Mennyünk.
Mesélő
Elindulnak megkeresni Miát. Mó miközben repül észreveszi , hogy  Oncsáó és Mia a vízparton vannak. Éppen esteledik és le megy a nap.
Mia
Ugye milyen szép a naplemente?
Oncsáó
Nyihahaa ( Igen tényleg ! )
Mesélő
Oda megy hozzályuk.
Mia!!

Mesélő
Mia fel áll nem mond semmit csak Móra néz. Móst nem zavar be semmi így Mó megcsókolja Miát. Hirtelen nem szólnak semmit, aztán Mó megszólal.
Mia Nekem és Jukónak nagyon hiányzol kérlek gyere vissza hozzánk, és ha esetleg hallottad volna , hogy mi mit beszélgettünk azt is hallhattad , hogy azt mondtam , hogy nagyon hiányzol.
Mia
Rendben maradok! Én is szeretlek titeket , és nagyon hiányoztatok.
Mesélő
Jukó megtalálja Móékat és odarepül hozzályuk.

Jukó
Mia hát itt vagy! Nagyon hiányoztál.
Mia
Ti is hiányoztatok!
Mesélő
Megölelik hárman egymást.
Mia
Most mennem kell! Majd még találkozunk. Sziasztok! Szerbusz oncsáó
Szia !Mia.
Jukó
Szia!
Oncsáó
Nyihahaa! ( Szia! Mia ! )
Mesélő
Mia elment Szintópiából vissza a való életbe. A szobába beszálget egy kicsit Pólával.
Póla
Hű ez egyszerűen csodálatos volt!
Mia
Hát igen! Úgy tűnik újra visszamehetek.
Póla
Örülök.

                          Vége









0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon