Már megint eztet csinálom, ahelyett, hogy részt írnék!

  Díjat kaptam, mert én már csak ilyet is szoktam!
1.Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad!
Köszönöm eme díjat, melyet kedves és nagyvonalú írótársamtól, Rékától kaptam.
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
Az Ő blogját igyekszem olvasni, ahogy az időm engedi.
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
1.     Hát…ő…nem olyan lusta, mint én. XD Na, szépen megfogalmazva gyakran ír részt és ez jó.
2.     Lehet, hogy én vagyok ilyen, de néha nem tudom követni, hogy ki-kicsoda és mit akar, most, hogy sok új szereplő van. Javaslom, hogy a szereplőkhöz írj valami leírást is. (Ki ő? Mit akar? Kis háttérsztori…stb.) Mondom én, akinek egyébként még olyan menő képes-szereplős izéje sincs, mint neki.
3.     Tetszik a design.
4.     Tetszett az a képregény is, amit egyszer csináltál még valamikor.
5.     Ez a 12 pontos feladat már egyszer fel volt adva nekem, és most kifogytam.
6.     Várni kell míg jön az ihlet…
7.     Nyílt levél Rékának: Megtanultam, hogy word-ben lehet csinálni rendes gondolatjelet – és nemcsak kötőjelet -. A Beszúrás<Szimbólum menüben van, ha érdekel. Így most már professzionális írónak érzem magam. :D
8.    
9.     Pontokat is lehet beszúrni és akkor nem húzza alá! Istenem, de utálom, amikor aláhúzza a pontokat meg a neveket!
10.   Siess azzal a másik Miás sztorival, mert engem is érdekel!
11.   És sok sikert a videós karrieredhez! Ne add fel az álmaid! :3
12.   Hahaha! A végéhez értem!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
1.     Na tessék! Már ezt is teljesítettem egyszer!
2.    Az én blogom épp a végéhez ért, de kiharcoltatok magatoknak még egy évadot.
3.    Az új évadban választ kapunk arra, hogy Mia miért tud a dimenziók között utazni.
4.    Természetesen Violetta is vele tart.
5.    Lesz benne meglepetés Nektek!
6.    Mirandát szerintem eltüntetem, mert már semmi ok nincs a létezésére most már.
7.    Tudjátok Centopiában nagy hagyománya van a hercegnők tiszteletének, és mivel Mia gyakorlatilag a legbiztosabb személy erre a posztra, a tündérek máshogy fogják kezelni a jelenlétét. Ez feszültségeket szül, melyek már az első részben jelentkezni fognak.
8.    Ahogy az is, hogy Mia rájön, egyszer eljön a nap, amikor választania kell Mo és a világa között.
9.    A szereplőgárda ebben az évadban is bővülni fog egy kis csöppséggel, aki az évad folyamán jön világra, de még nem árulom el, hogy ki lesz a szerencsés anyuka.
10. Mindenesetre mindenki irtóra örülni fog neki. És remélem ti is így fogtok érezni.
11.  Muddle nevét ne feledjétek el, mert még fontos lehet…
12. És a végére is értünk. Most gondolom jól felcsigáztalak titeket. Én ilyen kegyetlen vagyok. B)
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
1.Miért írsz?
2. Mi a kedvenc blogod címe?
3.Szereted az animéket??? *,* (Ez létfontóságú kérdés.)
4.Szeretsz? (hannás kérdés :D )
5.Mi a hobbid?
6.Kawaii~????
7.Szereted Henit?
8.Te benne vagy egy cserében, vagyis elfogadod?
9.Lilalilaola
10.Szeretsz blogokat olvasni, ha igen milyeneket?
11.Unod a hülye kérdéseimet?
 12. Szereted a rumos kakaót? Mert én igen!

1. Mert. Ez a hobbim a rajzolás mellett.
2. Mia és én Elementárok. Nem tudom, hogy ismered-e, de egy elég jó kis blog. J
3. Hát egyszer el kezdtem nézni a Fairy Tail-t, de aztán valamiért abbahagytam. Folytatnom kéne, iszonyat jó. Illetve nézem még a Sailor Moon Crystalt-t, ami kevesebbek számára lehet ismerős,de ez is izgalmas. Ez egy reboot ( egy sorozat újra forgatása, rajzolása, esetleg a történet újra írása,az animéknél gyakran csinálják), az eredeti sorozat a kilencvenes években hódított, akkor viszont nagyon népszerű volt. Itthon Varázslatos Álmoknak hívták, és az RTL sugározta.
4. Én mindenkit szeretek. Kivéve, akit nem. De ne aggódj, te nem vagy kivétel!
5. Az írás és a rajzolás.
6. Kawaii! ^ω^
7. Heni sem kivétel.
8. Már cseréltünk, asszony!
9. Bumm, bumm, csiká, csiká bákuj!
10. Fanficek, fantasyk, utópiák mind jöhetnek…
11. Á! Neeeemmm…
12. Nem ittam még rumos kakaót (ne kövezzetek meg), úgyhogy nem tudom.

6. Tegyél fel 12 kérdést!
1. Honnan jött az ötlet, hogy blogot írj?
2. Ki a példaképed?
3. Te sem szereted amikor a word aláhúzza az idegen neveket, szavakat, meg a pontokat és a kötőjeleket?
4. Milyen blogokat, könyveket olvasol?
5. Zenei ízlés?
6. Rajzolni szeretsz, ha igen milyen stílusban?
7. És azt tatdud, hgoy mendigy, hgoy a szvakaon bülel melyin serrednbon vaannk a bütek, ha az eslő és az ulotsó bütek a hülyeenk vaannk, aokkr el lhet ovaslni?
8. Mi leszel, ha nagy leszel, azonkívül, hogy felnőtt leszel?
9. Írnál te is valami jó kis csika-csikát ide?
10. Csak én vagyok ilyen szar kérdésírásban?
11. Szoktál új szavakat alkotni? Ha igen, miket?
12. Örülsz, hogy a végére értünk?

7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
8. Cseréljetek linket!
Csekk, csekk!

9. Küldd tovább 12 embernek a díjat!
Tizenkettőnek? Hát én annyira nem vagyok népszerű!
Nekem csak egy áldozatom lesz, ez pedig (dobpergés): Alexandra Kovács-Történeteim című blogja!

10.Tedd ki a plecsnit egy jól látható helyre, hogy az én blogomra mutasson!

Kinn van e!

Liza

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon