Díj, avagy mert mi megtehetjük!

Ez a díj Rékától érkezett és én vagyok az első(!) díjazott! B)


Feladatok:
1. A képet tedd ki.
2.Válaszolj az alábbi kérdésekre.
-Honnan jött az ötlet?
-Hány részre tervezed a blogot és lesz a több évad?
-Milyen blogot olvasol még?
3. Ne felesd megköszönni!
4. Küld tovább de csak Mia és én blogra!

 1. Kitettem.
 2. -Honnan jött az ötlet?
 A fejemből (ez az évszázad válasza volt, emberek!). Sajna már nem emlékszem minek a hatására, de az biztos, hogy a megindító ötlet ez a Violettás dolog volt.
        -Hány részre tervezed a blogot és lesz a több évad?
Egészen pontosan 36, azaz még 2 rész. Mhhh...van ötletem a folytatásra, de nem tudom...Azt hiszem ez főként rajtatok, olvasókon fog múlni.
         -Milyen blogot olvasol még?
Ez milyen kérdés volt? XD A tiédet!
 3. Köszönöm.
 4. Küldöm Annáék Mia és én Varázslat blogjának!

Liza

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon