Díj! B)

Köszönöm szépen a díjat Réka Pergelnek! Most tök menőnek étzem magam. De azért vannak feladatok is.

Szabályok:
1.Köszönd meg a díjat és tedd ki,hogy kitől kaptad.
2.Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
3.Írj 12 dolgot a saját blogodról.
4.Válaszolj 12 kérdésre.
5.Tegyél fel 12 kérdést.

Na vágjunk bele!

 1. Ötletes.
 2. Kalandos.
 3. Fordulatos.
 4. Egy új irányból közelíti meg a sorozatot.
 5. Szép ruhááák!!!
 6. MiaxMo Forever!
 7. Henrietet nagyon bírom! :)
 8. A legjobb rész a csillagos volt.
 9. Háttérsztori. Visszaemlékezős pillanatok.
10.   Gyakori részek.
11.    Nem bírod abbahagyni. Naponta megyek fel az oldalra.
12.     A Trónok harca nem egy film. De mindegy is! :D



 1. Kijelenthetem, hogy tök sok hasonlóság van a mi és az eredeti 2 évad között. Gargona visszatér, Violetta átmegy, az évszakok változnak...
 2. Már vagy 2 éve írom a sztorit.
 3. Az ötlet teljesen erdeti.
 4. Időközben megtanultam nagyjából rajzolni, bár profi még mindig nem vagyok.
 5. Ha nincs hangulatom írni elvasok pár blogot és máris megjön a kedvem.
 6. Általában szoktam zenét hallgatni alkotás közben. (Most Lea Michele, Louder albumát indítom el)
 7. Az egész sztorit Kutyatanyán kezdtem el az újságban, de a korlátozások miatt áttértem a Bloggerre.
 8. Már valaki kérdezte és válaszoltam is, de most mégegyszer leírom, hogy mindenki lássa mi fog történni a jövőben:Átírom, s folytatom az első blogomat, illetve vannak ötleteim a 3.évadra is, de előbb.....
 9. .......finálé! 4 részes lesz és készülőben van!
10.   Valójában Jégvarázs fan vagyok. Elég erősen és betegesen. (Apropó Jégvarázs, folytatni kéne a Négy évszakot....na, jó.Ezt most meg beszéltem magammal.)
11.  A kedvenc szereplőm egy ideig Mayla királynő volt. És nem 'tom miért!
12. A 10. válasz nem igazán kapcsolódott a bloghoz, de most már mindegy.


Lö kérdések:

1. Milyen a blog?
2. Jó a story?
3. Szerinted min változtassak?
4.Szerinted mi fog történi Moval és Miával?
5.Szerinted Yuko direkt zavart bele a románcba?
6.A blog elején a báli részben szerinted miért mondták Mo szülei, hogy nem akarták, hogy reménykedjen?
7. Szerinted Mia miért vált le a barátaitól?
8. Henret és Vajolin igazábol jól bukantak fel?
9.Volt egy olyan rész, hogy Miában 5 tör ált ki Xana miat és Mia mondott olyan, hogy nem engedi ujra megtörténi mint 100 éve. Szerinted mire értette és ha tündér is van benne az ki lehetett??
10. Mit gondolsz Xanárol, Henrietről, Vajolinről?
11.Mit gondolsz Mo miért Yukot választotta?
12. Szerinted jól írom lehet érteni stb?



Lö válaszok:

1. Jó. Nagyon fordulatos a történet, nem gondoltam volna, hogy ide jutunk. A kinézettel sincs baj, a hangulata pon megegsezik a sztorival.
 2. Igen. Nagyon eredeti és ötletes. Az eredeti karakterek kidolgozottak, nincs az, hogy csak kapkodom a fejemet, hogy ez meg ki a fene és mit akar.
 3. Talán a szövegen. Átnézhetnéd mielőtt posztolod, sokszor csúszik be plusz írásjel vagy betű. Minden mással meg vagyok elégedve.
 4. Hát remélem, hogy a végére összejönnek. Az nagyon szupi lenne.
 5. Nyílván nem azért, hogy ártson Miának, hanem,mert szereti Mot. De ki tudja? Ebben a történetben bármi megtörténhet.:-)
 6. A szülő mindig a legjobbat akarja a gyerekének. Féltek, hogy az illető mégsem Mia, csak hasonlít rá és Mo nagyot fog csalódni.
 7. Mert úgy érzi, hogy cserbenhagyták.
 8. Pfff...ez nehéz kérdés....Miért nem jól bukkantak?
 9. Megtörténhetett, hogy Xana fellázadt és Sky emiatt halt meg. Nem tudom.
10.   Tetszenek a neveik. Na, hát ez kicsit gyenge volt....
11.   Mert csalódott Miában.
12.   Hát, néha újra kell olvasnom pár részletet. De azon felül szerintem úgy tökéletes, ahogy van.



Az én kérdéseim:



1. Mi a véleményed az igazi 2.évadról? Tényleg elrontották? Vagy jó, ahogy van?
 2. Szerinted észlelhetőek a poénok, amit a részekbe csempészek?
 3. Jól megfogtam a szereplők karektereit vagy nem?
 4. Te szoktál zenét hallgatni, és ha igen mit?
 5. Neked milyen terveid vannak a blog befejezése után?
 6. Mik a kedvenc sorozataid?
 7. Alapul valamin a történeted? Esetleg teljesen eredeti?
 8. Mit gondolsz mi fog történni a fináléban?
 9. Tudsz rajzolni?
10.    Hányadik díjadat kapod?
11.    Te kedveled Mariot?
12.    Ki a kedvenc szereplőd?


Éssss....dobpergés kérek!
Tovább küldöm Kovács Annának (Az élet könyve) és Petra Polánszky-nak (Mia és én).

Sikerekben gazdag suliévet!
Húzok részt írni!

Liza 

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon