Újabb díj és jelentés...

Sziasztok!

Kaptunk még egy díjat, szintén Rékától!

Szabályok:
1.Köszönd meg a díjat és tedd ki,hogy kitől kaptad.
2.Írj magadról 10 dolgot.
3.Válaszolj 10 kérdésre.
5.Tegyél fel 10 kérdést.
6.Küld tovább 10 embernek a díjat.(Na, igen ez nem fog menni..)


Már válaszoltam a kérdésekre, meg tettem fel is. A 2.feladatot meghagyom Boginak.

Illetve van egy +kérdés:

-Tetszik a meglepi?
     Jaj, nagyon. Szeretem a meglepiket! :D


Na, de tőlem is kaptok párat. Vagyis kettőt...

1.Ezt igazából Rékának küldöm. Még régebben készítettem őket, de most rászántam magam és megformáztam őket.


Mia báliruhája

Mia, mint Csillagtündér

Mia a tüzes alakjában

És a hangok tündére


Hát igen....Ezek olyan fanartok vagy mi..:)

2.Egy kis részlet a készülő (!) részből:

-Szerinted milyen lett?-kérdezte Paula és a vásznára mutatott.
-Szép! Ömmm….zöld alma?-hajtottam oldalra a fejem, hogy jobban lássam a művét.
-Körte.-szomorkodott a barátnőm.

-Az lett volna a másik tippem.-próbáltam felvidítani.


Ennyi lenne!

Liza






0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon