10.rész-A hős

-Kész vagy? -kérdeztem Paulát.
-Igen!-válaszolt.
-Akkor menjünk!-mondtam és kinyitottam az ajtót.
-Tényleg jól áll rajtad ez a ruha!-nézte ámulattal az új ruhámat.
-Ugye?Violettának kitűnő érzeke van az ilyenekhez!
-Tényleg azt mondod,hogy a barátod lett?-kérdezete,miközben végig sétáltunk a folyosón.
-Persze!-jelentettem ki.Már majdnem megérkeztünk a tornaterembe,ahol a bált tartották amikor feltünt Brigitta.
-Ó,hogy kicsípte valaki magát!-mondta gúnyosan és "véletlenül" rám öntötte az üditőjét.-Upsz!-nevetett.
-Jajj!-kiáltottam.
-Mi. . . - Violetta szája tátva maradt.Végül összeszedte magát.-Ha piszkálni akarsz,akkor azt velem tedd meg!-szidta az unokatestvérét.
-Na,mivan?Csak nem a barátnőd?-kezdte Brigitta.
-Szégyelhetnéd magad!-Violetta levegőnek nézte rokona mondatait.
-Te is?Stréberrel csak a bénák barátkoznak!-folytatta ellenségem.Magamra néztem.Hát ezt ma már nem tudom viselni!Ekkor felvillant a karkötőm.
-Violetta dolgunk van!-szóltam.
-Mindjárt!-felelte.Valószínüleg azt hitte,hogy a ruhát akarom kimosni.Az agyam megállás nélkül járt.Gyerünk Mia!Találj ki valamit!Hopp!Megvan!
-De a halad rosszul érzi magát!-mondtam.
-A micsodám?-kérdezte.
-Tudod Centopia!Az aranyhalad!-alig bírtam megállni,hogy ne húzzam mosolyra a szám.
-Ó!-kiáltott fel és Brigittához fordult.-Majd késöbb megbeszéljük!-mondta és faképnél hagytuk a többieket.
-Jó voltál!Mint mindig!-suttogta a fülembe.Leültünk egy padra.A jóslat ez volt:
Mia:Példaképek terme,
Violetta:A hazugok verme,
Mia:Ne bízd el magad,
Violetta:Van még feladat!
A szokásos fény és már át is változtunk.
-Aaaaaa!Aúúú!-Violetta nagyot huppant,az alapozó pedig szétszóródott.
-Huuhh!Csak nem megint Pirosvirághercegnő-bál lesz?-kérdeztem.Végig tekintettem a kidíszített báltermen,ahol a tündérlányok éppen öltözködtek.
-De bizony!-tünt fel Yuko.-Beneveztek?
-Lehet,de előbb keressük meg a gyöngyöt!-mondtam.
-Pirosvirág mi?-érdeklődött Violetta.
-Hercegnő-bál!Ahol az ifjú lányok bemutatják ügyességüket,bájukat és szépségüket!Végül Mo kiválaszt belőlük egy Pirosvirághercegnőt!A nevezéshez szivárvány virág szükséges!-oktatta Yuko.-Azért nektek is szedtem!Mi a jóslat?
-Példaképek terme. . .
-A hazugok verme. . .
-Ne bízd el magad. . .
-Vam még feladat!
-Ez könnyű!A Bölcsesség-barlangja!Mo kint van a palota előtt!-felelte Yuko.Útközben felszedtük Mot.Úgy döntöttünk ma sétálunk,mert Onchaot "lefoglalták" a tündérlányok.Sárkány üvöltést hallottunk.
-Meg nézem mi az!-ajánkozott Mo és elrepült.
-Mia!-kezdte Yuko.-Szerinted én vagy te tetszel jobban Monak?
-Te!Veled több időt tölt és tölteni is fog!-válaszoltam.
-Ne butáskodj!Rólad képe is van!Az erszényében hordja!-mondta.Lefagytam.Egy pillanatra.Aztán a többiek után szaladtam.
-Ne viccelj!
-Nem viccelek!-ekkor megérkezett Mo.
-Csak vad sárkányok voltak!Miről beszélgettek?-kérdezte.
-Magánügy!-mondta Yuko.
-Aha!Értem!-Mo megvakarta a fejét és vállat vont.
-Azt hiszem megérkeztünk!-egy hatalmas barlang tátongot elöttünk.Bementünk.A falra nevek voltak írva.
-A hősök neve!-ámuldozott Yuko.
-Jé,Mia!Itt a neved!-kiáltott Violetta.
-Persze!Mia is hős!-felelte Mo és rám nézett.Upsz!Azt hiszem elpirultam!
-Arra lent vannak a hazugok!-mutatott egy mélyebb nyílásba Yuko.
-Gargona ott van?-kérdezte iskolatársam.
-Lehet!-tűnődött Mo.
-Ki írja fel ezeket a neveket a falra?-tudakoltam.
-A pánok legvénebbjike!Csak a pánok látták!Este szokot ide jönni!Ohhhh. . .-Yuko megcsúszott valamiben.Az a valami pedig. . .
-A gyöngy!-kiáltottunk egyszerre.Mo felvette és az erszényébe rakta.
-Ez könnyű volt!Most menjünk vissza!-mondta.
-Gyerünk Yuko!-szurkoltunk Violettával.Centopiai barátnőm éppen kilőtte a céltáblákat.Kissé üggyel-bajjal ,de végig ment a gerendán.
-Ez!Az!-mondtam.-Most te jössz!-intettem Violettának.Bár meg volt a gyöngy a jóslat másik fele nem tetszett nekem!Ne bízd el magad,van még feladat!Nem értem!Hangokat hallottam a másik szoba felől.Kimentem megnézni mi az.Jobb ha óvatosak. . . .munculusok!

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon