11.rész-Tánc és még valami

A munculusok rám néztek.Az egyik kezében észrevettem a gyöngyöket.
-Hé!-kiáltottam és rájuk céloztam a vízlövettyűvel.Az egyiket lelőttem.A másik 3 megindult felém.Egy kígyó eltalált,összekötözte a lábamat.Elestem.A munculusok elindultak kifele.Egy dolgot azonban elfelejtettek!A kezemmel lehúztam a kígyót a lábamról.Placs,placs!Már csak 1 katona maradt.
-Mia elkést. . .-kezdte Yuko,de észrevette a munculust.Lelőtte.Megfordultam.
-Lekéstem?-kérdeztem.Barátnőm bólogatott.Bementünk a bálterembe.Leültem.Hogy lehetek ilyen szerencsétlen?A királynő mellém telepedett.
-Te nem akarsz táncolni?-tudakolta.
-De igen!Csak ilyen ruhában!-sóhajtottam.A virágok teljesen lejöttek róla a harc közben.
-Nem probléma!Gyere!-intett Mayla.Felmentünk a hálószobába.Egy hatalmas franciaágy volt benne és néhány szekrény.A királynő kinyitott egyet és elkezdet benne keresgélni.Csakhamar egy csodaszép ruhát húzott elő.
-Annyi idős lehettem,mint amikor viseltem.-mondta.Felvettem.Mintha rám öntötték volna.
-Húh!Köszönöm!Ez a ruha meseszép!-ujjongtam.
-Várj csak!-Mayla egy rózsaszín cipőt vett elő.-Ezt is vedd fel!-lerohantam a lépcsőn.Megpördültem.

-Mo herceg!-szólt az egyik tündérlány.-Nem akarsz táncolni?
-De!-válaszolt Mo.-Csak várok vala. . .-beléptem a bálterembe.-Mia!
-Igen?-kérdeztem.
-Nincs kedved táncolni?-tudakolta a herceg.
-Szíves örömest!-feleltem.Táncoltunk.Észre se vettem az idő múlását.Mo egyszer csak kivezetett a kertbe.
-Szeretnék neked mondani valamit!-mondta.
-Mit?-kérdeztem.A szívem majdnem kiugrott a helyéről.
-Azt,hogy olyan okos vagy . . .meg szép és. . .-kezdte,de a karkötő jelzett,hogy mennem kell.
-Sajnálom,majd elmondod máskor!-berohantam.Ja,igen kitaláljátok ki lett a hercegnő?Violetta!-Remélem összegyűjtötted a virágokat!Mennünk kell!-mondtam.
-Hát persze!-kiáltott és felállt.Megnyomtam a karkötőmet.

-Mi legyen a ruhámmal?-kérdeztem,amint megérkeztünk.
-Jó így!-válaszolta és elmosolyodott.
-De hát tiszta. . .-megakadtam.A királynő ruhája volt rajtam!-Akkor menjünk!-beértünk a party-ra.Mindenki engem nézett!
-Tanárnő!-szólt Violetta.-Azt hiszem Brigitta rosszul van!-s valóban:Violetta unokatestvérének feje kékes-zöld árnyalatot tükrözött.

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon