6.rész-Lovasoktató

-Rendben lányok!Most hadd nézzem a pirulettet!-kezdte a balett oktató és végignézett minket.-Rosie kicsit lágyabban,ha kérhetném!Ó,Mia tökéletes!Violettáé szintúgy!Lányok kérlek gyertek ide és mutassátok meg a többieknek is!-kimentünk.Egy pirulett után mindenki tapsolt nekünk!Violettát értem,hiszen ő biztos járt kiskorában balettre,de én nemtom kitől örököltem a tudásomat!
-Köszönöm lányok,mehettek!Jövő héten várok mindenkit ugyanitt!Öltözhettek!-intett a tanár és mindenki kirohant.Gyorsan felöltöztem.A karkötőmet a táskámban hagytam.Még tanulnom kellett.Útközben mellém állt egy szőke lány és így szólt:
-Köszike!
-Miért?-kérdeztem.
-Az unokatestvérem biztos leégett,hogy egy ilyen stréberrel táncolt!
-Unokatestvéred?Nenene. . nem értem!-felelet helyett faképnél hagyott.
-Úgy látom megismerkedtél Brigittával!-monda Violetta.És rám nézett.-Minden áron le akar égetni!Pedig az unokatestvérem!Most gondolom kikürtöli a világba,hogy veled táncoltam!-az "udvarhölgyei" eközben mellégyültek.
-Várj én nem. . .-kezdtem,de közbeszólt.
-Haggy most békén!
-Igen,neked is van dolgod!Ó!Úgy látom SMS-ed érketett!-mondta Violetta egyik "hódolója" és a táskámra mutatott,majd elvonult Violetta után.SMS-em?Kiküldhet most ne. . . majdnem elnevettem magam.Csak a karkötőm világított!Csak!Miket beszélek!Eszembe jutott egy terv!
-Violetta!-kezdtem.
-Már megint mi az?-tudakolta és megfordult.
-SMS-t kaptam Mo-tol!Az írta azonnal mennünk kell!-a szájam elé tettem a kezem,nehogy el kezdjek nevetni,ugyanis Violetta "udvarhölgyei" olyan bamba képet vágtak,mint ha azt mondanám most megyek férjhez.
-Mo a fiúd?-kérdezte az egyik.
-Öööö. . .nem igazán. . . -mentegetőzött Violetta.
-Ő Violetta lovasoktatója!-mondtam.
-Együtt jártok lovagolni?-kérdezte újra.
-Neeem. . .csak én régebben jártam és megvan neki a számom!Violetta még új és . . .és nem tudja a telefonszámát, de tudja ,hogy egy iskolába járunk és engem keres fel!De ez alkalommal biztos megkérdeze Violetta számát!Vagy nem.Kicsit felejtős!-huhhh ez meredek volt.
-Akkor menjetek csak!Biztos fontos!-jelentette ki az "udvarhölgy".Amikor Violetta mellém ért megkérdeztem:
-Dühös vagy?
-Csak voltam.Miközben kihúztál a pácból rájöttem,hogy nem a te hibád!Ez az SMS-es ötlet szuper volt!
-Köszi!Nem könnyű téged kirabolni az "udvarhölgyeid" közül.Már bocsánat!-magunkra zártuk az ajtót a vécében.
-Az unokatestvéred mióta jár ebbe a suliba?-kérdeztem.
-Év eleje óta!Szörnyű!-mondta.Kinyitottam a könyvet és elolvastam a jóslatot:
Mia:Hol magas hegyek állnak,
Violetta:Ott szép bimbók várnak!
Mia:Bennük van a kincs,
Violetta:Vigyázz, mert víz nincs!
Elmondtuk és a szokásos fény vett körül.De mi az ,hogy nincs víz?

A királynő épp egy létrán állt és a díszeket akaszgatott fel.
-A király biztos meglepődik, ha ezt meglátja!-nevetett Yuko.
-Kivéve,ha Mia és Violetta nem most érkezik!-mondta Mo,de ebben a pillanatban. .
-Aaaaaaaaaa. . . !-Violetta ráesett Maylára a létra pedig eldőlt és magával rántotta a díszítést.
-Kell neked beszélni!-felelte mérgesen Yuko.Én is megérkeztem.Megint sikerült repülnöm,de ahogy előre szálltam nem figyeltem a kötélre,ami rám csavarodott és lezuhantam.
-Mia!-kiáltott Mo.-Nem esett bajod?-felsegített.A szemébe néztem. . .
-Halihó,erre most nem érünk rá!-Yuko széthúzott minket.
-Ööö. . . izé!-dadogott Mo.-Mi a jóslat?
-Hol magas hegyek állnak. . .
-Ott szép bimbók várnak. . .
-Bennük van a kincs.  . .
-De vigyázz,mert víz nincs!-fejezte be Violetta.-Elnézést a rumliért!Segítek rendet rakni!-ajánkozott.
-Nem!Ti most menjetek a gyöngyöt keresni!-vetette el az ötletet Mayla.-Én addig megcsinálom ezt!-elindultunk kifele.
-Azt hiszem a jóslat az Ezervirág-hegységre utal!-mondta Mo.
-Igen!Ott vannak nagy hegyek!A tövükben sok bimbó nyílik ilyenkor!-tette hozzá Yuko.
-Hát akkor men. . . Onchao!-az unikornis a palota előtt legelészett.Odamentem hozzá.-Hát itt vagy öreg fiú!-megsimogattam a buksiát.
-Hhh. . .  jellemző!-sóhajtott Yuko.
-Miért?Olyan szép amikor mosolyog!-mondta a herceg.
-Azta,unikornis szárnyakkal!-ámuldozott Violetta.-Felülhetek rá?
-Az jó ötlet!-ért ide Mo.-Elszállíthatna,mint régen Miát!-Violetta felkapaszkodott.
-Vhaaa. . .Oksa meg van!
-Rendben!Kapaszkodj meg a sörényébe és. . .-eközben Yuko mellém állt.
-Tisztára,mint egy lovasoktató, nem?-suttogta.Ezen nevetni kezdtem.Eszembe jutott,hogy mivel húztam ki Violettát a pácból.Ezek szerint nem is hazudtam.
-. . . most pedig utasítsd!-fejezte be Mo az oktatást.
-Onchao!Szállj!Vhaaaa!Ne!Lassíts!-kiáltogatot Violetta.
-Á,nem jól oktattad!-jelentette ki Yuko és Onchaoék után szállt.
-Gyere,menjünk!-mondta Mo és a kezét nyújtotta.Én megfogtam és felszálltunk.

(Figyelem!Programom lesz!Legközelebb pénteken tudok jelentkezni!)

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon