8.rész-Szarv-sziget

Éppen a folyosón sétáltam amikor:
-Mia!Várj!-kiáltotta Violetta.
-Igen?-kérdeztem és megfordultam.
-Holnap lesz az évnyitóibál,amit én rendezek!-kezdte és egy meghívót nyomot a kezembe.-Remélem eljössz!-mondta.Bár elszerettem volna menni mégis így szóltam:
-Nem lehet.
-Miért?Más programod van?
-Nem,nem!Nincs egy normális ruha amit felvehetnék!
-Ó,csak ez a gond?-nevetett Violetta.-Ezt el tudom intézni!

Kiszálltunk a limuzinból.Violettével shoppingolni mentünk,a város legelőkelőbb plázájába.Végig haladtunk a kirakatok előtt.Végül megálltunk egy hatalmas bolt kapuja előtt.
-Lady ruhatár!-olvastam.
-Igen!Itt biztos találunk neked ruhát!-mondta iskolatársam éa behúzott a boltba.
-Estélyi,esküvői,koszorúslány. . . .party ruhák!Ez az!
-Wow!Itt aztán sok ruha van!-mondtam.
-Gyere keresgéljünk!-szólt Violetta.Végig haladtam a ruhák között,amik szín szerint sorba voltak rendezve.A sárga színnél jártam,amikor a karkötőm világítani kezdett.Gyorsan kikaptam egy neonsárga ruhát és behúztam Violettát egy öltözőbe.
-Te aztán mindig félre tudsz vonulni!-dicsért meg és a ruhára nézett.-De ezt ugye nem akarod megvenni?
-Dehogyis!Csak ez volt a legközelebb!-válaszoltam.Kinyitottam a könyvet a jóslatnál:
Mia:Tengeren túl,nem túl messze,
Violetta:Oda menni mersz-e?
Mia:Ott  van amit keresel,
Violetta:A kősziklákban elesel!
Egy sárga csík és már zuhantunk is.
-Aaaaaaaahh!-sikított Violetta és belecsobbant a vízbe.Nekem sikerült repülnöm.A tengerparton voltunk.Színes pálmafák,arany homok és azúrkék tenger fogadott minket.A távolban kis sziget.Tengeren túl,nem túl messze. . .!Ott lesz a gyöngy!Ide kell hívnom Mot és Yukot!Éppen megakartam nyomni a gyűrűmet amikor észrevettem,hogy mások is vannak itt!Nem messze két alak fürdött.Mo és Yuko?Igen!Ott van Onchao is!
-Gyere . . .-most vettem észre,hogy Violetta fürdőruhában van.Magamra tekintettem.Én is abban voltam!-Ott van Mo és Yuko!-a két alakra mutattam.Éppen labdáztak.Egy kék folt feléjük repült és elkapta a labdát.
-Úgy látom Azúra is!-nevetett iskolatársam.
-Hellósztok!Jó a víz?-kérdeztem amikor majdnem odaértünk.
-Mia!Violetta!-kiáltották.
-Mi a jóslat?-tudakolta Mo.
-Tengeren túl,nem túl messze. . .
-Oda menni mersz-e?
-Ott  van amit keresel. . .
- A kősziklákban elesel!
-Szerintem azon a szigeten lesz!-mutattam a távoli földdarabra.
-A Szarv-szigeten?Biztos, ott sok szikla van!-válaszolta Yuko.
-Hát akkor menjünk!-kiáltottam és felrebbentem.

-Meg is érkeztünk!-mondta Mo.
-Itt tényleg sok kő van!-csodálkozott Violetta.
-Yuko,Violetta ti menjetek arra!-mutattam az egyik irányba.-Én megyek Azúrával arra!Mo és Onchao pedig erre!Elindultunk.
-Gyerünk!Koncentrálj!-bíztattam a kissárkányt.Körülnéztem,szép sziget. . . aúúú!-egy gyümölcs ráesett a fejemre.Tiszta gyümölcsnedv lettem!Levettem a gyűrűmet.A pillangó nem is láttszott rajta.Ahogy letöröltem kiesett a kezemből bele egy lyukba.
-Ahhhhh. . .-megpróbáltam kiszedni,de nem sikerült.Eszembe jutott,hogy egy faággal kipiszkálhatom!Hátra léptem,de megbotlottam egy kősziklában és egy sáros gödörbe estem.
-Aúúú. . a szárnyam!-nagyon fájt.Mos hogyan jutok ki?Megvan az unikornis könnynyaklánc!A nyakamhoz nyúltam!Jaj ne hol van!?Levettem amikor egy piros ruhát próbáltam fel!Ilyen nincs!Ekkora pechet!
-Azúra!-hívtam.Csakhamar meg is érkezett.-Hívd ide Violettát!-a sárkány elrepült.Remélem gyorsan megérkeznek!

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon