5.rész-A megoldás

-Akkor mire várunk!-kiáltotta Yuko és felrepült.
-Hé, és velem mi lesz?-kérdezte Violetta.
-Hát. . . nem is tudom.-mondta Mo.
-Gyere!-intettem.-Eszembe jutott valami!-Violette megkapaszkodott a karomba.Felvittem egy fára.
-Vhaaaaaa. . . !Ez biztos jó ötlet?-kérdezte.
-Igen!Kapaszkodj!-feleltem és odanyújtottam neki a vízlövettyűmet.-Figyelj!Nem nehéz,csak nem kell rajta sokat gondolgodni!Célozz arra a fára!
-Ööö. . .így jó?-kérdezte miután célbatalált.
-Tökéletes!Csak nem nyilazni tanultál a nyáron?-tudakoltam.
-Nem!Ahoz túl sok fizikaiteljesítmény szükséges!
-Mindegy!A lényeg, hogy eltaláld őket!-mutattam a munculusokra.Felrepültem,a többiek már rég heves csatát vívtak a munculusokkal.
-Erre!Gyertek be az erdőbe!-hívtam az unikornisokat.Miután biztonságos helyre terelgettem őket örömmel láttam,hogy a többiek már végeztek.
-Mia kár,hogy nem láttad,hogy Gargona milyen képet vágott amikor elmenekült!-nevetett Yuko, miközben lesegítettem Violettát a földre.
-Ó ,még nem is kérdeztem!-kezdte Mo.-Mi a jóslat?
-Hol tündér jár. . .
-Ott mágikus sziget vár. . .
-Gyorsan meg kell menteni .  . .
-Puddle-nél kell keresni!-fejezte be Violetta.-Mi az a Puddle?
-Nem mi, hanem ki!Egy pán,a palotában közelében,egy kuckóban él!-oktattam.
-Úgy érted kecskeember?-kérdezte.
-Igen,de inkább hívd őket a becses nevükön!Némelyik pán kicsit sérdődékeny!-figyelmeztette Mo.
-De mit keressünk nála?A Trombitusszal is el lehet pusztítani a munculusokat vagy nem?-kérdeztem.
-Nem!Múltkor miután elmentetek munculusokat láttunk!Próbáltuk. Trombitusszal, de. . .-Mo nem fejezhette be,mert Yuko közbevágott.
-Azok a zombik füldugót használnak!
-Ajaj!Akkor menjünk ahoz a kecs . . . akarom mondani pánhoz!-javasolta Violetta.

-Jaajjjj. . . ,hogy ezek ilyen picik!Nem gondoltam volna!-nézte elképedve Violetta Puddle-t.
-Miért mit gondoltál!-kérdezte a pán.
-Hhhiiii. . .és még beszélni is tud!-csodálkozott.
-Puddle!-kiáltottam ahogy beléptem az ajtón.
-Mia!Már rég nem láttalak!-kiáltotta és megöleltük egymást.
-A jóslat szerint nálad kell keresni valamit, ami megmenti Centopiát!-mondta Mo és elmagyarázta a Trombitusz problémáját.
-Mmmhhh. . .lehet ,hogy készítenem kell valamit,ami eltünteti a dugókat?-találgattott Puddle.
-Ööö . . . nem hiszem!-válaszolta Yuko.
-Vagy valami olyat ami hangossabá teszi a Trombituszt!-mondtam.
-Hangosabbá?Hát nem elég hangos?-tudakolta Puddle.
-Annyira nem,hogy túlharsogja a dugókat!Jó ötlet Mia!-dicsért meg Yuko.
-Aha,megvan!-kiáltott Puddle.-Az ükükükükükapám Muddle készített egy ilyesmit!-mondta és el kezdett keresgélni a cuccai között.Hamarosan egy dobozkát húzott elő.A közepén egy nap volt.A nap körül meg pontosan 15 mélyedés.
-Nyissuk ki!-mondta Violetta.
-Aaaaa. . . nem megy!-felelte Yuko.
-Hadd próbáljam meg én!-szólt Mo.-Aaaaa. . . ez nem mozdul!
-Az mi?-kérdeztem.A dobozka oldalára egy papírtekercs volt erősítve.Kihúztam és hangosan olvasni kezdtem:

Kedves jövőbeli teremtmény!
Ebben a dobozkában egy olyan dolog van,ami képes egy tárgy hangját akár a 10-szeresére is növelni.Köztudott,hogy minden pán félti találmányat,ezért én elrejtem ennek a ládikónak a kulcsail.A kulcsai pedig nem más, mint 15 golyó,amit a nap körüli mélyedésekbe kell helyezni!Ezeket elrejtettem Centopia különböző helyein,de ha elég kitartó vagy megtalálod őket!
                                                                                                  Muddle

-Köszi szépen!Azt esetleg nem akarta odaírni,hogy "Jó keresgélést!"?-mérgelődött Yuko.
-Remélem ,hogy a jóslatok,majd segítenek!-mondta Mo.A karkötőmre néztem.Villogott!
-Hát, hamarosan megtudjuk!Mennünk kell!-mondtam.
-Máris?-sóhajtott Yuko.-Akkor megint nekünk kell históriálni a királynak!?
-Sajnálom! Én is maradnék!-sajnálkoztam.-Sziasztok!
-Sziasztok!-köszöntek ők is.

0 megjegyzés:

 
Mia és én 3.évad Blog Design by Ipietoon